14 Nisan 2020 Salı

Sınırsız Netflix Yöntemi (KREDİ KARTI, TELEFON NO YOK)

İlk Olarak Bu Yöntem Sadece PC Kullananlar İçindir Telefondan, Tabletten Vb. Cihazlarda Yapamazsınız. (Google Chrome Tarayıcısını Kullanın)!!

Eğer Her şey Hazırsa Adımları Uygulamaya Başlayalım.
1.Adım: İlk Olarak LİNK'e Tıklayıp Gelen Ekranda ''Add to Chrome'' Yazısına Tıklıyoruz Ve Eklenti Otomatik Olarak Tarayıcımıza Kuruluyor.




2.Adım: LİNK'e Tıklayıp Chrome İçin Olan Dosyayı İndiriyoruz.



3.Adım: İndirdiğiniz Rar'ın Üstüne Sağ Tıklayıp Dosyaları Çıkart'a Tıklayın.



4.Adım: Chrome Tarayıcımızı Açıyoruz Ve Sağ Tarafta Bulunan 3 Noktaya Tıklıyoruz > Diğer Araçlar > Uzantılar Kısmına Geliyoruz Ve Sağ Üst Tarafta Bulunan Geliştirici Moduna Tıklayıp Açıyoruz.



5.Adım: Geliştirici Modunu Açtığınız Yukarıda 3 Buton Gözükecektir Bunlardan ''Paketlenmemiş Öğe Yükle'' Butonuna Basıyoruz.



6.Adım: 3.Adımda Rar'dan Çıkarttığımız Dosyayı Seçip ''Klasör Seç'' Butonuna Basıyoruz Ve Kurulumu Yapmış Oluyor.



7.Adım:1.Adımda Kurduğumuz Eklentiye Tıklıyoruz Ve Miami, Florida, USA Kısmını Seçiyoruz Ve Proxy Kısmını Aktif Hale Getiriyoruz.

 [ 


8.Adım: LİNK'e Tıklayın Ve Karşınıza Gelen Ekranda Herhangi bir Cookiesi Seçin.



9.Adım: Herhangi Bir Cookies'e Tıkladığınızda Gelen Sayfada Süreyi Bekleyin Ve Go To Link'e Tıklayın Ve Diğer Doğrulamayı Geçin.




10.Adım: Evet Mutlu Sona Az Kaldı, Şimdi Açılan Ekranda 2.Kurduğumuz Eklentiyi Açıyoruz ''Accept And Continue'' Butonuna Basıyoruz



11.Adım: Gelen Ekranda ''Use Cookie'' Butonuna Basıyoruz Ve Netflix Sayfası Otomatik Olarak Açılıyor.




!!Adımları Doğru Uyguladıysanız Karşınıza Bu Ekran Gelecektir; HAYIRLI OLSUN :)


3 yorum

Çalışıyor gerçekten ama bazen çok fazla kişi hesapta diyor


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları