20 Nisan 2020 Pazartesi

Başka Birisinin Whatsapp Mesajlarını Okuma (2020 mayıs güncel yöntem)


WhatsApp çalma hesap hackleme komedisi Müşteri Hizmetleri




Whatsapp Mesajlari okuma (Sosyal mühendislik gerektirir.)
1-Mesajlarina erişmek istediginiz kisinin telefonundan Whatsapp>> Databases dosyalarını kendi telefonunuza atin.
#™* Sosyal mühendislik Ornek calisma *™#
Kanka benim whatsappta bi sorunum var.Sürekli güncelleme yapmama ragmen mesajlarim geç iletiliyor.bazen de iletilmeyebiliyor. Youtube den baktim. Baska bi telefon dosyalarından tekrar wp yi kurarsam sorun kalkacakmis.Yardim eder misin. ?
sizin inandiricilik seviyenize kalmis ben ornek olsun diye su an boyle bi ornek metin yazdim.
2- Karşı tarafin datalarini aldıktan sonra kendi datalarinizi gmail hesabina yedeklediginizden emin olun veya kendi datalarinizi sd card ta ayri bir klasore atin.( kendi mesajlarınızı korumak icin )
3- wp yi kaldirip data dosyasini içindeki data paketlerini silin.
4- Karsi taraftan aldiginiz datalari wp yi tekrar yukledikten sonra data klasorune atin.
5- kendi telefon numaranizi yazınız.
6- Gelen sms kodunu yazdıktan sonra verileri yukleme isteginde bulunacak. onay verin.
7- Yukleme tamamlandiginda Karsi tarafin tum mesajlarina erişmiş olacaksiniz...




❗#SİZE GUVENEN BİR KİSİNİN GUVENİNİ SU İSTİMAL EDİP VE BUNU KENDİNE YAKİSTİRANLAR DENEYEBİLİR...❗
🚩GUVENMEK DAİMA KAYBETTİRİR.🚩

1 yorum


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları