10 Nisan 2020 Cuma

1 saatte 50 dolar para kazanmak

1) siteye kayıt olun
2) kayıt olduktan sonra start watching payed ads ( ücretli reklamları izlemeye başla) ona TIKLAYIN
3)sonra 6 tane aşağıda reklam çıkıyo onlara tek tek tıklıyor ve sonra rakamlar cıkıo o rakamları girdigimizde 0.1 tl verio o 10 tane yazsanız 1tl
Yarım saate 50 tl kastım ininale cekebiliyorsunuz iyi kazanmalar🤑

Link: https://gorevliyorum.com/panel/kayit-ol?ref=67692004

İnternetten Para Kazanmak İçin İzleyebileceğiniz 12 Yol

10 yorum

Bu cidden doğrumu çünkü çok iyi para toplanıyor .. şüphelenmemek elde diil

Referans istiyorlardı en son para çekmek için 50 tane referans istiyorlardı

Ayn 40 tane referans istedi ..sizce veriyorlarmi bu parayı vermeseler bu grupta paylaşılmazdi die düşünüyorum .. aydınlatın bizi

Para çeken varmı yada bir bilgisi olan varsa yazsın lütfen

Para çekmek için 150 dolar + 40 referans istiyorlar diye biliyom ama hiç çekmedim bilgisi olan yazsın lütfen

Valla şu an yapıyorum bakalım ne olacak.

Ben hiç sitelere bakmadan giriyorum. Veriyor paraları inşallah alırım:)

Arkadaşlar parayı vermiyor ben 200 dolar yaptım 40 referans buldum ama 60 gün beklemen gerekiyor ya da 10 dolar ödemem gerekiyor dediler tamamen vakit kaybı çekebilen varsa aydınlatsın bizi

arkadaşın dediği gibi bende şimdi yaptım aynen bunu diyolar
=
Dear censored!

Your account is not approved.
The approval time will be approximately 30-60 days.
You can also pass quick verification procedure(3-5 min.)
and immediately receive money

Yalansa.neden paylaşılıyor ki grupta?


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları