4 Nisan 2020 Cumartesi

İnstagram Hesabı ÇALMAK!

Merhaba Arkadaşlar Bugün Size İnstagramda Büyük Başarı İle Sonuçlanan Çalma İşlemini Anlatacağım Hiç Bir Yerde Yok! Evet Bu İşlemi Ben Buldum Size Anlatacağım Yorum Atanlar Görebilir Haydi Yorumlara!

İNSTAGRAM HESAP ÇALMA KODLARI – Abdulkadir Bektaş

MOBİL İÇİN ANLATIMDIR
Evet dostlar yüksek takipçili hesap çalmak için bize gereken şeyleri öncelikle aşağıda sıralayacagım sonra anlatıma geçeceğim

*instagram ile alakalı bir mail
Örnek: instagramhelpservicess@ornek.com

*Mail kullanırken gmail kullanmanızı önermiyorum sıkıntı çıkarabiliyor benim önerim Yahoo'dur Outlook vs. De ilk mail bastığınızda mail dogrulamaya düşer ve aynı no ile 1 2 defa doğrulayabilirsiniz

*Bir mail taslağı (Basitce kendinizde yazabilirsiniz istek olursa taslak yazma üzerine bir konu daha açarım)

*Bir instagram hesabı ( basit bişey olabilir önemi yok bunun )



-BURAYI İYİ DİNLEYİN ANLATIM ADIM ADIM BURADA


NOT:Bu yukarıda saydıklarımı elde ettiğinizi varsa devam ediyorum

ADIM-1: Yapmanız gereken ilk olarak instagrama girmek sonra arama kısmına gelip bir hashtag aratmak benim önerim #cosmetics vs. gibi şeylerdir orası size kalmış

ADIM-2: Şimdi ise yapmanız gereken beğendiğiniz profile girip E Posta yazan yerden mail'ini kopyalayıp bir köşeye kaydetmenizdir

ADIM-3: Buradan sonrası birazcık basit diyelim 10 adet mail'i not ettiniz şimdi sıra geldi mailleri basmaya kullandığımız taslağı kopyalayıp bu maillere kullandığımız instagram ile alakalı olan mail ile teker teker veya topluca yollayabilirsiniz

NOT: ARD ARDA BASARSANIZ MAİL İNİZ İÇİN VEYA TASLAK VEYA SITENIZ İÇİN SIKINTILAR CİKARABİLİR ARALIKLI BASMANIZ BENIM ONERIMDIR

21 yorum

Ne diyon amk hic bise anlamadim

Harbiden mk hiçbişe anlamadım

Video hazırılarsanız herkes için daha iyi olur teşekkürler

Bir anlamayan ben değilmişim, sevindim.

Kral videolu anlatım yapar mısın?

Numaraya taslak basma medya basma muratsbacks yazın bana anlatıyım

ARKADAŞLAR Bİ BOKTAN ANLAMAYANLAR YORUM YAPMASIN. ŞUANA KADAR 30 HESAP ÇALDIM YÖNTEMLE.

Turkgizliweb kanka istagramin varsa bana verirmisin adını lütfen çok rica ediyorum

Bune bir şey anlaşılmıyo

Bu bahsettiği yöntem 1. Yöntem de geçiyor zaten arkadaşlar.

lan hic kimse anlamadimi?😂😂
Gayet guzlede anlatmış eline saglik. Yapamayanlar türkce bilmiyormus😁


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları