12 Nisan 2020 Pazar

PUBG Mobile Hile 2020 Nisan Güncel

PUBG Mobile Hile 2020 Nisan Güncel


PUBG mobile hile
Selam TURKGİZLİWEB okuyucuları. Bu yazımızda sizlere pubg mobile hile 2020 konusunu sunuyoruz. Size güncel, çalışan aimbot wallhack dahil pubg hilesi vereceğiz. İndirme linki ve videolu anlatım aşağıdadır.

PUBG Mobile Hile 2020 Mart Videolu Anlatımı isterseniz aşağıda yorumlarda belirtmeyi unutmayın.



Pubg Mobile Android cihazlarınızda kullanabilirsiniz. Pubg Mobile Android hiledir ve Ban riski çok düşüktür. Arkadaşlar Pubg mobile hilesini çalıştıranlar bilir. Biz sizlere VPN,HOST ve SCRİPT sunuyoruz. Özellikleri Sekmeme, AntiBan, Color, Anten, WallHack.

Hilenin Görüntüsü

Kullanım

  1. VPN’ yi aktive et.
  2. Klonlayıcını aç.
  3. Gerekenleri seç.

İNDİRME LİNKLERİ

İlgili dosya için aşağıdan ismine tıklayarak indirebilirsiniz.
SCRİPT İNDİRMEK İÇİN TIKLA ( Hile için gerekli )
HOST İNDİRMEK İÇİN TIKLA ( Hile için gerekli )
Strange VPN İNDİRMEK İÇİN TIKLA ( Hile için gerekli )

20 yorum

Nasil yapiliyo bi video falan olsa

Bu video gelse çok daha iyi olacak

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Video gelsin ben hiç bişey yapamadım

Video gelse iyi olur ya yapamadım ben

Yapan biri yokmu yardimci olsun yapamiyoruz

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Ne zevki kaldı oyunun??!! 🤬🤬🤬🤬

videosu yok mu abi yapamayız böyle

Videosu yok yalan aq

Arkadaslar youtubea acik sacik hile yazin nasil yapilacagi var!!!!

Root gerekiyor muymuş?

Video olsa mük böğle anlaşılmıyor

Yalan sakin indirmeyin viruslu sakin indirmeyin

Sizin yüzünüzden oyunu doğru dužgun oynayamiyoruz amk


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları