11 Nisan 2020 Cumartesi

İstediğininiz Kişinin WhatsApp Hesabını Kapatın. (Güncel)

Hepinize merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere herhangi bir WhatsApp hesabı nasıl kapatılır, onu göstereceğim.

İlk olarak, elimizin ucuna gelmesi bir hayli kolay olan şu bilgiler gerekli;

-Kurbanın Telefon Numarası


-Kurbanın Telefonunun Markası ve Modeli


Bunları öğrendiğinizi varsayarak başlıyorum:


1. support@whatsapp.com adresine mail atıyoruz. Bazı kaynaklarda Gmail olması zorunlu diyor. Siz isterseniz Gmail’den yapın.

2. Mail’in konusunu size bırakıyorum. Mail içeriğine şunu yazın:

“Dün gece telefonum çalındı ve WhatsApp konuşmalarımın başkaları tarafından okunmasını istemiyorum. Sizden WhatsApp hesabımı kapatmanızı istiyorum.”

Eğer işinizi garantiye almak istiyorsanız bu maili İngilizce yazın. Daha hızlı cevap alabilirsiniz.

WhatsApp'a uçtan uca şifreleme özelliği geldi | Kaspersky Resmi ...

3. Çok büyük bir ihtimalle mesajınız incelemeye alınmış olacaktır. 48 saat içinde bir mail gelecek; telefon numarası ve mail adresi isteyecektir (Telefonu ülke koduyla beraber giriniz. Türkiye için: +905xxxxxxxxx). Bunları, gelen maile yanıt olarak yollayın.

4. Tekrar 48 saat içinde bir mail gelecek ve burada sonucu öğreneceksiniz. Mailde “WhatsApp hesabınız dondurulmuştur.” gibisinden bir mesaj yazacak. “Dondurulmuştur” yazacak çünkü hesap daha kapanmadı. Hesabın tam olarak kapanması için 30 gün beklemeniz gerekmekte. 30 gün bekledikten sonra ise BUM! WhatsApp hesabı kapanmış oluyor!

EK BİLGİ: WhatsApp hesabını geri açmak istiyorsanız, aynı mail adresine “Telefonumu geri aldım, WhatsApp hesabımı kullanmak istiyorum.” yazabilirsiniz.

NOT: HİÇBİR TÜRLÜ SORUMLULUK KABUL ETMEMEKTEYİM! YAPTIĞINIZ HER ŞEY KENDİ HAYRINIZA, KENDİ ZARARINIZA… 


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları