10 Nisan 2020 Cuma

En kullanışlı ve güzel tarayıcı Orbitum

🔴Orbitum

google play onaylıdır.

◼️Sosyal Medya Sitelerini rahat bir şekilde kullanabilmeniz için geliştirilmiş Tarayıcıdır.

◼️Facebook, Twitter, Instagram gibi hesaplarınızı aynı anda tek bir pencereden yönetebilirsiniz.

◼️Kaç tane hesap eklerseniz ekleyin kolay bir şekilde karışmadan yönetebiliyorsunuz. Ayrıca tehlikeli içeriklere karşı da Orbitum sizi uyarıyor.

◼️İndirme işleminizi kolay bir şekilde tarayıcı üzerinden yapabilirsiniz. Ziyaret etmiş olduğunuz sitelerdeki Video ve Müzikleri kolay bir şekilde dinleyebilirsiniz.


🔗 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.orbitum.browser


Daha Fazlası İçin Lütfen Bizi Önerin


Orbitum Browser İndir - Android için Hızlı Tarayıcı Uygulaması ...


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları