13 Mayıs 2020 Çarşamba

Youtube İzlenme Botu

Link => https://s4.dosya.tc/server10/5wrdi8/Youtube_Izlenme_Botu_by_xBayArda.rar.html
Virüs Total https://www.virustotal.com/gui/file/56962f444db5ab6d64a9acd84f4d2f88ee4c38bb7a0b49959817a0187a3cec1b/detection
UYARI : Program Bir İzlenme Botudur, 3. Taraf Yazılımdır, Virüs/Trojan Olarak Göstermesi Normaldir. Güvenip Güvenmemek Burda Size Kalmış. Ben Sorunsuz Kullanıyorum. İndirirken Güvenlik Duvarını Kapatıp İndirdikten Sonra Tekrar Açabilirsiniz. Sıkıntı Olmaz

Adım 1 : Rar Dosyamızı Bir Klasöre Çıkaralım, Install.bat ı çalıştırarak Kurulumu Yapalım
Adım 2 : Kurduktan Sonra Masa Üstümüze "youtube viewer pro 2019" dosyası gelecek. Dosyamızı Çalıştıralım.
Adım 3 : Sesi Sağ Alttan Kapatabilirsiniz, Açılan Programda Video Url Mizi Yapıştıralım, İzlenme Miktarını İstediğiniz Kadar Seçebilirsiniz.
Adım 4 : Analiz Et Diyelim. Regediti Kabul Edelim. Start Butonuna Basalım. İp List butonuna Tıklayıp Proxyleri Alabilirsiniz. Yada Kendinize Ait Varsa Kullanabilirsiniz. Viewer Run butonuna basalım. açılan menüde Url yerine aynı url yi, View (izlenme) bölümüne aynı miktarda izlenmeyi yazalım
Adım 5 : Videonuzun Süresi Ne Kadarsa, Delayı da O kadar ayarlayalım. [ 1 Saniye = 1000 MiliSaniye]
Adım 6 : Yan Bölüme Proxylerimizi Yapıştırıp Start Butonuna Basalım. Programı Alta Alabilirsiniz.
NOT : 1'den Çok Menü Açıp Bunu Yapabilirsiniz. Tavsiyem 1 Menü Olması. Gece Yatmadan Önce Programı Açık Bırakıp Uyuyabilirsiniz, Sabah Uyandığınızda Güzel Bir İzlenme İle Karşı Karşıya Kalırsınız :d
NOT 2 : İzlenmeler Silinmiyor, Program Legal yöntem ile izlenme kastığı için np


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları