22 Mayıs 2020 Cuma

Haftada +200₺ kazanabileceğiniz uygulama

Oncelikle Merhabalar Dostlar

Bu yazımda sizlere bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. Uygulamanın amacı sizlere reklamlarını izletmek ve her iki tarafa da para kazandırmak. Para kazanmak bı yana genel kültür soruları ile sizlerin de bilgisini daha da arttırıyor.

Bu uygulama sayesinde haftada +200₺ kazanabilirsiniz. Zorlayacak olursanız daha fazla da olur tabiki. Mesela ben pek uğraşmadan bir günde 5-10₺ civarı kazanabildim. Sizlerin de bı girip bakmasını istiyorum. Bu karantinada günlerinde boş vakit kaybetmekten iyidir.

Uygulama Linki:

Arkadaşlar benim referansımı girin, ekstra kazanç sağlamak için bu önemli.

Girmezseniz zaten kazançlarınızın düşük olduğunu anlarsınız.

📌 Referans Kodum: LD32RH2Y

2 yorum

Uygulama çalışmıyor yada link kırık


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları