16 Mayıs 2020 Cumartesi

24 Adet Netflix Hesabı Çekilişi ! (ULTRA HD)

Netflix Amerika yayınlarını nasıl izleriz? [ÇEKİLİŞ VAR!] | POLONYADANDostlar İlk kez çekilişle karşınızdayım. 24 tane hesabı nası buldun diyenler için biliyorsunuz ki biz bu hesapları beleş alıyoruz :)



Neyse çekilişe 80-90 kişi katılacağı için kazanma şansınız gayet yüksek.

Şartlar: 

1-) Telegram @dosyatr Kanalına katılmış olmak.


2-) Linkten (Kalpli göz) 😍😍 oyu vermek
link : https://t.me/dailychannelsbot?start=bossarsivtr

3-) Size ulaşabilmemiz için bu sayfanın aşağısındaki yorum kutusuna telegram kullanıcı adınızı yazınız. Yanlış yazarsanız yine hesap yedek talihliye gitmek zorunda kalır..

Çekilişe son katılım tarihi 20.06.2020
Çekiliş bitiş tarihi 21.06.2020



Şartları yerine getirmeyenlere hesaplar verilmeyecek, haklar direkt yedek talihlilere tanımlanacaktır.














69 yorum

İnşallah bana çıkar telegram kullanıcı adim @farihgorenn

Telegram kullanıcı adım:suleyman sincar

Bulent@SX88 H&A kullanici adim

Telegram k. Adim: shadokiller

Kullanıcı adım @Rizekamishiroo

telegram @tunabagci

Kullanıcı adım @Was414

Telegram kullanıcı adım : @sedatdurannn

Emirhan Guclu telegram kullanıcı adım

Telegram kullanıcı adım Emirhan Guclu

Mikail Fermancı telegram hesap adım

Telegram kullanıcı adım @Eneskbdyi

Telegram adım Muhammetaks

Telegram Serhat Gündem

Telegram kullanıcı adım @lvntsgrdk

Şartları yaptım @odakders

telegram kullanıcı adım @eneesz

@ghostkiller

@melisyildirim

Telegram ismin Ahmwt Kaplan

Telegram kullanıcı adım: @tuzukru

İnşallah banada çıkar
Telegram kullanıcı adım : ByTheLuka

K.a. matgeomat

Kullanıcı adım: Gökhan

Telegram adimm BPS

Kullanıcı adım;John Reese

@yusufkaanikinci


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları