14 Mayıs 2020 Perşembe

Aylık 500 TL Kazanmak İster Misin? Kendi İşini Kur!

Para Kazanma Part 2 Yöntem :

PS Photoshop  İle Ciddi Anlamda Para Kazanabilirsiniz Programı Kurup Türkçe Yama Atıcaz İlk Olarak
Sonrasında Grafiker Sitelerine Üye Olucaz Ordan Gelen İşleri Takip Edicez. Ekstra Olarak Telegramda Bulunan Grafiker Gruplarına Katılıcaz Sonra Kendi
İnstagram Sayfamızı Açıcaz Çekiliş Yapıcaksınız Takipçi Kasmak İçin Kazanan Kişiye PS ile Fransa İngilteye ABD vb Ülkelerde Tarihi Veya Kültürel Yerlerde
Fotoğrafını montajlıyacaz Örnek Eyfel kulesi Abd Times Meydanı vb Bu Montaj İşleri Tamamen Takipçi Kasmak İçin Kişiye Özel Logo Tasarlarsınız Para ile
Veya Yeni Açılacak Firmalara Kartvizit, Anketli Kağıt, Ajanda, Firma Logo Vb Tasarımlar Yapıcaksınız Cidden Zor Değil Youtube da Binlerce Eğitim Video'su
Var Bende İzleyerek Programı Kurcalıyarak Öğrendim Bunu Ek İş Olarak Rahatlıkla Yapabilirsiniz Haftada 11-12 Saat Ayırarak 750-1000 TL Hayal Değil Öncelikle
Ben Davetiye Tasarımı da Yapıyordum Asıl Para Davetiye Tasarımında Doğrusu Türkiye'de Genel Tasarımlar Birbirinin Aynısı Farklı Tasarımlar Yapıp Para Kazanabilirsiniz.


Ps Türkçe Paketli indirme Linki :  https://mega.nz/#!kTJ21YbK!Jq29nFHn3-P9F9pT3rnOwVBc0FRd1b7ivPxr4VPbjOo

İnstagram Takipçi Kasabileceğiniz Site : https://ototakipci.com/


Ohaaa' 1 Saat Çalış Aylık 500 TL Kazan - İnternetten Para Kazan ...

2 yorum

Üye olmak istiyorum
Ata Yetisen


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları