1 Eylül 2020 Salı

Instagram Büyük Hesap Çalma Yöntemi

.instagram ile alakalı bir mail açıyoruz
Örnek: instagramhelpservicess@ornek.com
*Mail kullanırken gmail kullanmanızı önermiyorum sıkıntı çıkarabiliyor benim önerim Yahoo'dur Outlook vs. De ilk mail bastığınızda mail dogrulamaya düşer ve aynı no ile 1 2 defa doğrulayabilirsiniz
*Bir mail taslağı (Basitce kendinizde yazabilirsiniz istek olursa taslak yazma üzerine bir konu daha açarım)
*Bir instagram hesabı ( basit bişey olabilir önemi yok bunun mesela hesabınıza şüpheli bir giriş gerçekleşti gibi)
*Son olarak ise bir beyin
-BURAYI İYİ DİNLEYİN ANLATIM ADIM ADIM BURADA

NOT:Bu yukarıda saydıklarımı elde ettiğinizi var sayarak devam ediyorum
ADIM-1: Yapmanız gereken ilk olarak instagrama girmek sonra arama kısmına gelip bir hashtag aratmak benim önerim #cosmetics vs. gibi şeylerdir orası size kalmış
ADIM-2: Şimdi ise yapmanız gereken beğendiğiniz profile girip E Posta yazan yerden mail'ini kopyalayıp bir köşeye kaydetmenizdir
ADIM-3: Buradan sonrası birazcık basit diyelim 10 adet mail'i not ettiniz şimdi sıra geldi mailleri basmaya kullandığımız taslağı kopyalayıp bu maillere kullandığımız instagram ile alakalı olan mail ile teker teker veya topluca yollayabilirsiniz
Not : Sorumluluk Kabul Edilmemektedir 


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları