18 Eylül 2020 Cuma

En ucuz erkek kişisel bakım rutini ve nasıl bakımlı olunur.

Dostlar selam Ben Enzer.


 Araştırmalarım ve Deneylerim Sonucu En Mükemmel Kişisel Bakım Rutini. 

Şimdi beyler duşa giriyoruz, duş başlığını en tayzikli moda alıp en sıcak suyla şöyle zemini bir 30 saniye yıkıyoruz. Böylelikle bakteriler ölecek daha temiz bir ortam olacak. Daha sonra ılık-soğuk moda alıp ayaklarımıza sıkıyoruz. Bakın ben enzer dedim bunu unutmayın çünkü bu postu çalacak herkes o yüzden siz bizi takipte kalın. telegram @bossarsivtr . Neyse devam edelim. Direkt vücuda sıkarsanız kalp krizi geçirme riskiniz var. Bu yüzden alttan üstte yavaş yavaş geçiyoruz. Bunu yaparken suyu yavaş yavaş soğutuyoruz. 2 dakikalık bir soğuk duş eğer sporla uğraşıyorsanız kas onarımınızı hızlandıracak ve bağışıklığınızı guclendirecektir. Daha sonra ılık suya alıyoruz. Çok sıcak olursa cildinizin yağ dengesi bozulur, bu da kellik gibi sorunlara yol açabilir.




Duşa girmeden önce saçınızı taradiginiz yönün ters yönüne tarayın. Ben arkaya yatırdığım için saçımı öne doğru tarıyorum. Tekrardan hatırlatmakta yarar var ben enzer dedim bunu unutmayın çünkü bu postu çalacak herkes o yüzden siz bizi takipte kalın. telegram @bossarsivtr. Devam edelim.. Eğer duşta tararsaniz saçınız kirilabilir. Bu yüzden saçınız kuruyken taramanız önemli. Serçe parmağınız kadar Sebamed Günlük Şampuanı saçınızın ters yönüne sürüp hemen duruluyorsunuz. Eğer Sebamed çok pahalı geliyorsa yerine Pantene yağ terapisi şampuanını da önerebilirim fakat Sebamedin yanından bile geçemez. Her neyse, daha sonra saçınızı yaptırdığınız normal yöne doğru geriye yatiriyorsunuz. Büyük ihtimalle bunu yaptığınız için saçınız düğüm olacak. Sıkıntı değil. Şimdi ilk basta yaptığımızın 2 katı yaklaşık 1 lira büyüklüğünde şampuanı sulandirarak saçımizin kullandığımız tarafına sürüyoruz. Burada hemen durulanmayacak. Çünkü saç derisinin bakımı da önemli. Bu süre zarfında ellerinizi yıkayıp. Nivea Temizleme jelini sulandirarak yüzünüze sürüyorsunuz. Sakalı unutmayın. Sakal en fazla bakterinin biriktiği yer. Yüz bittikten sonra sakalınıza sürün jeli. Yaklaşık 3 dakika sonra saçınızı ve yüzünüzü temizleyebilirsiniz. Burada elinizi kullanmayı unutmayın. Suyun altina geçip beklerseniz saçınızda şampuan kalır. Bu da kellige yol açabilir. Saç bakımı bitti. Uzun saçlılar haftada 1 saç kremi de sürebilir ama çok guclu bir kimyasal olduğu için pek önermiyorum.






Geliyoruz vücuda. Benim en sevdiğim palmolive arctic. Efsane bir kokusu var. Önce bakterilerin en az biriktiği yerlerden başlayıp en fazla biriktiği yerlere doğru gidiyoruz. Boyun-Göğüs-Karın-Sırt-Bacak-Genital Organlar ve en son Ayağımızı duş lifiyle bastırarak kopurtuyoruz. Sonra durulaniyoruz. Duştan çıkmadan önce son kez ayaklarımızı temizleyip duştan çıkıyoruz.











Dustan ciktiktan sonra yüzünüzü kurutup 5 dakika 3'ü 1 arada maskesini haftada 1 kez yapabilirsiniz. Bu arada saçınızı ve vücudunuzu kurulamayin ve havluda 10 dakika kalmasını bekleyin. Hem vücudunuzdaki su havluya geçecek hem saçınız hafif kurulanacak. Kurulaninca deodoranti sıkıyoruz. Daha sonra kıyafetlerimizi giyip aynanın karşısına geçiyoruz. Fon makinesine şu dar başlığı takın. Saçımızı duşta yaptığımız gibi önce taradigimiz yönün tersine tarayip orayı kurutuyoruz. Daha sonra taradigimiz yöne tariyoruz. Bu sırada saçınız çok düğüm olmuşsa pantene yağ terapisi sürüp tarakla açıyoruz bütün düğümleri. Sonra yüzümüze nivea man matlastirici nemlendirici sürüyoruz. Eger vücudumuz kurumuşsa neutrogena'nın nemlendiricisini vücudumuza sürüyoruz.

Bundan sonra sivilceliysek sivilcelerimize clindoxyl sürüp rutini tamamlıyoruz. Ben, kız arkadaşım, birçok arkadaşım sivilcelerimizi bu Clindoxyl ile kuruttum. Bunu yaparsanız ne telrersiniz ne sivilceniz çıkar. Mükemmel bir pussy magnet olursunuz :D  


Umarım hepimizin hayatı şu zorlu dönemden mutlu, sevdiklerimizle sarılabildiğimiz sohbet edebildiğimiz bir zamana dönüşmesi dileğiyle dostlarım.

Ben enzer, yazımız bu kadardı.

Bi Teşekkürü çok görmeyelim lütfen..

Bu arada bu ürünlerin hepsini ben aldım her gün duş alıyorum ve 6 ayda halen bitiremedim, sadece birer kere duş jelini ve şampuanı değiştirdim o kadar. 

150 tl sebamed kullanmazsanız, sebamed kullanırsanız 210 tl gibi bir bütçeyle 6 ay tertemiz düzenli ve sivilcesiz bir hayatınız olur. 

Bu ürünleri 150 tlye marketten alamazsınız ama çiçek sepetinden alabilirsiniz en ucuzları orada çünkü.

Çiçek sepetini indirin bi bakın dediğimi anlayacaksınız. 

https://bit.ly/2F5VkqB











EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları