25 Eylül 2020 Cuma

FACEBOOK,Instagram,Twitter HESAP ÇALMA / YENİ BİLİNMEYEN YÖNTEM

 **ÖNCELİKLE ARKADAŞLAR DEDİKLERİMİ DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE YAPMANIZ GEREKLİ.

 

 

İLK OLARAK BİR EMAİL PLATFORMU SEÇİN GMAİL,HOTMAİL OLSUN Farketmez ama ikisinden birisi olmak zorunda yoksa çok zor hesap düşürürsünüz bu arada bu taktik rastgele hesap düşürmedir ve düşüreceğiniz hesaplar kesinlikle eski olucaktır buna emin olabilirsiniz , hotmail ve gmail 3-4 yıl hiç kullanıılmayan emailleri kendiliğinden siliniyor bu sayedede hesaplar çalınabiliyor dediğim gibi sadece eski tarihli hesaplar düşüyor . Burayı anlattığıma göre ikinci adım olarak mesela ben facebook çalacağım diyelim , şifremi unuttum bölümüne geldiğimizde bizden eposta isteyecektir bu epostaya atıyorum alev-3461@hotmail.com yazdım . evet böyle bir hesap facebook da var derse ve epostaya kod gelicektir dediyse şimdide üçüncü adım olan hotmaile geçiyoruz daha demin bulduğumuz facebook hesabına bağlı olan epostayı oluşturmaya çalışıyoruz tabikide bu yöntem çok kolay değil ama yinede işe yarıyor dediğim gibi hotmail eski mailleri sildiği için bu facebook hesapına ait epostayı kendimiz oluşturup gelen kodu epostanın içinden alabiliriz . Fakat atıyorum facebook hesapını buldunuz fakat bu hesapın maili var o zaman bu hesapı alamazsınız "KESİNLİKLE" epostasının olmaması gerek ve kendiniz oluşturmanız gerek. Devam olarak alev-3461@hotmail.com eğer hotmailde böyle bir eposta açılmamışsa kendiniz açıp kodu gönderebilirsiniz , hem bu yöntemde hesapların kitlenme gibi bir sorunu olmaz çünkü sonuçta eposta size ait ve oluşturduğunuz veya aldığınız epostaya erişebiliriyorsunuz .


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları