27 Mart 2020 Cuma

Telegram Üye Hilesi

Free Members Telegram 2020 - Buy Telegram Member

Telegramda kanalın var veya kanalını kuracaksın ama üye bulamıyor musun dostum?
ozaman sana iyi bir haberim var bunun da hilesini keşfettik!


Nasıl mı?


öncelikle bu post @turkgizliweb tarafından yapılmıştır 2 gün sonra tüm telegram gruplarında göreceksiniz tabi orası ayrı.


neyse konumuza dönelim, öncelikle aşağıdaki linkten siteye giriyoruz.


Aşağıdaki linkten girmezseniz çok az puan toplarsınız haberiniz olsun.

link : https://t.me/loisprobot?start=lois_42794

önce linke girdik ve sonra aşağıdaki videoyu izleyin


ardından telegram butonuna tıklayıp açılan telegram botundan start diyoruz. 


bu sayede ücretsiz 50 jeton kazanıyorsunuz hemde...


sonra siteden tasks kısmına gelip oradaki hesapları takip ediyorsunuz


takip ettiğiniz hesap kadar size jeton geliyor ve o jetonları kendi telegram kanalınız, grubunuz için takipçi olarak kullanabiliyorsunuz.


eskiden addmefast vardı bilirsiniz onun gibi makro ile yabancı bir adama 500 üye sattım 5$ a :)
ister satıp para kazanın ister kendi kanalınıza üye yapın..


yapamayanlar için video 

https://www.youtube.com/watch?v=ovwDqsgybi4









11 yorum

YAPAMADIĞIN ŞEY NE DOSTUM

Jeton aldıktan sonra çıkalım mı gruplardan ?

Reis hiç bisi anlamadım yav bana telegramda ulaşırmısın MaskeliBravs kullanıcı adı

Kral olmuyor bi yardımcı olsanız

Reis startladigim anda onume 4 tane link cikti hangi birine tikliym ayrica jeton geldigini nasil anlliyoruz hocam

Usta 4 tane link veriyor 2 si birseyler indirme sayfasina atiyor 2 si kendi sitesine atiyor. Takip edecek kanal yok nasil yapacaz anlamadim ?
Bi yardimci olursan sevinirim...

Task nerede yazıyor bulamadim

kral ben yapamadım bi geri döner misin

En ucuz ve uygun takipçi satın almak için tıklayın: ucuz takipçi

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları