17 Ocak 2021 Pazar

🔴 Şuana kadar whatssap hangi bilgilerimizi kopyaladağını öğrenmek ( Mümkün )

WhatsApp, kullanıcıların verilerini topluyor hem de uzun süredir. Üstelik bu durumu gizlemiyor hatta dilerse kullanıcıya hakkında topladığı bilgileri gösteren bir rapor bile sunuyor. WhatsApp’ın hesap bilgileri hakkında topladığı verileri nasıl göreceğinizi, hangi verileri topladığını ve konu ile ilgili detayları anlattık.



 

Dünya çapında milyarca aktif kullanıcıya sahip WhatsApp, son olarak yayınladığı ve tüm kullanıcıların kabul etmesi zorunlu olan kullanıcı sözleşmesi ile dikkat çekmiş ve acaba WhatsApp hangi verilerimize ulaşıyor sorusunun sorulmasına neden olmuştu. Kullanıcılar şüphe duymakta haklı çünkü uygulamanın sahibi olan Facebook şirketinin Cambridge Analytica skandalının izleri hala taze bir şekilde hafızalarda yerini koruyor.

Tıpkı Facebook gibi WhatsApp da kullanıcı hakkında veriler topluyor ve bu durumu gizlemiyor. Dilerseniz hakkınızda ne tür bilgilerin toplandığını detaylı olarak görebileceğiniz bir rapor talep edebilirsiniz. Üstelik talep işlemi oldukça basit bir şekilde gerçekleştirilebiliyor. Sizin için WhatsApp’ın hakkınızdaki topladığı verileri nasıl göreceğinizi, hangi verileri topladığını ve diğer dikkat çeken detayları anlattık.

 

WhatsApp’ın topladığı bilgilere nasıl ulaşılır?

  • Adım #1: WhatsApp mobil uygulamasını açın.
  • Adım #2: Ayarlar sayfasını açın.
  • Adım #3: Hesap seçeneğine dokunun.
  • Adım #4: Hesap Bilgilerini Talep Et seçeneğine dokunun.
  • Adım #5: Raporu Talep Et seçeneğine dokunun.
  • Adım #6: Raporunuz 3 gün içerisinde tarafınıza gönderilecek.

Daha detaylı Anlatım için https://www.webtekno.com/whatsapp-hesap-bilgileri-raporu-h104807.html


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları