25 Haziran 2020 Perşembe

Youtube 1000 Abone 4000 Saat Nasıl Yapılır

Bildiğiniz gibi Herkes Youtube'da para kazanmak istiyor. Ben 2 hafta içerisinde şartları yerine getirdim.
Telefondan youtube'a video yükledim siz bilgisayardan vds kullanıp max 1 haftada tamamlayabilirsiniz.

1- Youtube'a Film yüklemelisiniz.
Ne filmi der gibi oldunuz :) Sitelerden telifsiz filmleri yüklemelisiniz (Para kısıtlaması olursa ya da Türkiye dışında kısıtlama gelirse sorun olmaz)
Ben 2 haftada 4.000 saat değil 16.000 yaptım. Peki neden 16.000 saat? 4.000 saat olunca abone kasmaya yöneldim. 22 film ile 180K izlenme 16k saat :)

2- Abone Nasıl Kasıyoruz?
En az 10 adet youtube hesabınız olmalı. Facebook'da Youtube Abone Kasma ve Yardımlaşma gruplarında karşılıklı 10v10 yapabilirsiniz (Günde 50 aboneyi aşmayın spam yer ve aboneler düşer) Benim 45 hesabım vardı yani 45v45 yaparsam bitti :)
Not: Film izleyenlerde abone oluyordu

Ve şu sitelerden 












3- Para Nasıl Kazanıcaz?
Bütün filmleri silin. Neden der gibisiniz Youtube film kanallarına para kazandırmıyor ortada emek olmadığı için. Videoları silip para kazanmayı onaylatın ortada telifli video yok 4000 saat 100 abone tamamlanmış. 1 ay gibi bir süre içerisinde para kazanma onaylanır ama boş durmak yok! En az 5-6 Kendinize ait video yüklemelisiniz ki para kazanmanız onaylansın.

3 yorum

Sildiğin zaman saatler gitmeyecek mi peki ???

Ben anlamadım anlatırmısınız


EmojilerEmojiler

Skibidi Toilet Oyunları